Sunday, October 31, 2010

kissable red



Model: Emi xxx


12 comments:

Zuzana said...

Beautiful! Stunning red lips and a gorgeous girl.;) And I simply LOVE your photography.;))
xoxo

A. said...

such gorgeous photos!

katarzyna said...

ale słodkie usteczka :) i widzę, że podziwiałam Twoje opaski na deco już kilka razy.. szalenie różnorodne - to mi się podoba :) na razie wykraczają cenowo ponad mój studencki budżet, ale mam nadzieję, że po świętach się to zmieni i będę mogła sobie jakąś sprawić;) pozdrawiam

Maja Miusow said...

opaski są dostępne też na indywidualne zamówienie ( maja.miusow@gmail.com) , wtedy masz większy wpływ na wybór kolorów, kształtów, etc. i możesz negocjować ceny;) zapraszam i pozdrawiam!

karolinka_997 said...

Jeny, cudownie wyglądasz! Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

Kaffiarka said...

chcialobysie powiedziec całuśnie wygladasz, ale tak naprawde bardzo stylowo i intrygujaco, piekna czerwien

Maja Miusow said...

dziękuję za te miłe opinie, z tym,że ta zjawiskowa dziewczyna ze zdjęć to moja modelka-Emi;)

Buffy Mars said...

really nice, i love your photos O_O


http://sixtinebaudelaire.blogspot.com
my personnal and fashion blog :)
<3

lavender summer said...

Cudne zdjęcia! :)

Daphné Lefebvre said...

Pretty photos ♥
And I love your blog!

Anonymous said...

Like your blog! /Matilda, Sweden

skoraq cooks said...

przepiękne zdjęcia, i....ta czerwień :-)